Äntligen sitter man på lappisen igen!

Sitter just nu på lappisen faktiskt, fick bredbandet idag men e väl inte jätte happy. Har redan lagt av 2 gånger på...2 timmar ungefär. Det e inte Ok! Jag har uppdaterat det med som de bad mej att göra. Direkt efter la det av. Bra grejer detdär! Och bra grabbar som jobbar på stället. Jag känner inte alls för att besöka dom för att se vad dom har för sej. Inte alls, nää!

Aja skit i det. Kan inte göra så mycket mer. Säger dom det inte e något fel på det så e det väl inte det (ässhåls)
Det värsta e ju när man sitter och skriver något eller gör något annat viktigt, och den känner för att bara lägga  av. Happ, så var det med dom 5 timmarna man suttit och slitet, i total onöda!
Nä okeej, ska inte klaga mer. Bra grabbar som sagt, mycket...bra!

Sitter och fönstershoppar på H&M lite. Dom har fått in en hel del nytt och en hel del e dregel! Sicka puddingar! Men då det ser lite smått...dystert ut så får man fortsätta titta i fönstret och se ut som nån hemlös liten figur som gnaber på naglarna. Eller kanske mer fingrarna..


Ska iallafall fortsätta med...ehm...fönstergrejset nu..

Puss på er!

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0