Day 14 – What you wore today

Men igen? Va fan. Och nä jag har ingen bild. Så lamt ju. Men men, jag hade/har ett par turklandsjeans, svart H&M tröja och en röd H&M cardigan över. Visst sitter ni och ritar upp en bild nu på hur jag ser ut? Men se till och sudda bort låren för fan. Eller åtminstående gör mej lång!

Och som jag sa i förra inlägget så blir det kanske film. Tror det var "The town" som jag hade fixat ner. Och smart som jag var så tryckte jag inte ner fler på lappisen så det e den enda osedda filmen jag har. Guuuuuuud va roligt jag kommer ha dessa veckorna.

..


Nä inte ett dugg!

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0