Day 18 – Your favorite birthday

Hur kommer det sej att jag aldrig minns mina födelsedagar? Hum. Nä jag gör ju inte riktigt det.
Men kan kanske vara när det var min 5-årsdag. Vår gamle vän Kia var hos oss som vanligt och firade.
Hon hade med sej sin hund och sin fågel som hette Putte. Eller snarare "Pyutte". Och jag satt och skrattade i smyg åt hennes uttal på fågeln. Apkul! Mamma stod och filmade när jag delade tårtan och Kia bad mej le fint åt kameran och säga Omelett (varför jag nu skulle göra det åt kameran e fortfarande ett mysterium). Jag tittade och vräckte ur mej "HAAAJ" på den värsta skånskan en femåring kunde klämma ut. Också log jag fint.

Jag var en så prydlig liten flicketös redan då. Åhåja!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Händer ikväll sötnos? =)

2010-12-26 @ 18:39:48
URL: http://alinah.se
Postat av: Anonym

jag tog det bara lugnt! :)



Ha en fin dag nu! Själv ska man ner på stan och trängas på rean hehe. Kramar

2010-12-27 @ 12:03:30
URL: http://alinah.se

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0