Filmtime med Kelle Belle

Jag tänkte jag skulle kurra ner mej i sängen senare och se på lite film. Håller på och fixar ner The graves och The reef. Den förstnämda verkar vara en liten B film men det tycker jag så många skräckisar e nu förtiden. Har blivit extremt kräsen på skräckisar. Där e inte många som biter på mej.
The reef e ännu en hajfilm där en båt sjunker och överlevarna simmar runder i vattnet. Två exempel på dåliga vattenfilmer e Open water 1-2. Ettan var mest dryg, nästan så man somna. Och tvåan...ja där såg man inte ens någon haj. Inga höjdare iallafall. Men på denna som jag fixar ner nu så såg man fantamej en vithaj. Brrrr...Så vi får se ur Kitty vågar. Sålänge inte hajen ploppar upp från ingenstans så ska det nog va lugnt. Annars....ja annars kommer jag få men för livet. Det gillar vi inte!

Jag får iallafall hoppas på mycket sågningar, benbitar, blod och skrik. Annars får jag väl fixa ner nya Saw om det ska va så..Men helst inte. Dom har riktigt spårat ur men eftersom jag älskar 1an och 2an så kan det nog fan bli så. Nån som vill kurra ner sej med mej? Tyvärr, har min Kelle Belle som kurrar med mej :)


The reef Trailer

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0