I wanna be big. I wanna be rememberable!

Jag satte mej vid FL för en stund sedan och gick igenom lite låtar jag gjort/halvdanna. Där e ca 5st mer än jag trodde jag hade på G. Tänk att man kan ha så många melodier i huvet? Och det e det värsta med mej..Jag har svårt att avsluta grejer, och att jag så fort jag kommer på en melodi måste in och bygga..

Jag har alltså 8 låtar på G. Det e lite...mycket. Vissa har jag haft halvdanna ett bra tag. MEN just nu håller jag på med "Wonderland" och den ska jag allt försöka bli klar med. Sådeså!

Jag har inte fått så många kommentarer (typ 2 eller nåt) på de låtar jag lagt ut på Youtube, men förhoppningsvis kommer det för att det boostar upp självförtroendet att få höra det man gjort e bra. It sure does!

Har gjort en lista på mina färdiga låtar samt de kommande.

MINA FÄRDIGA LÅTAR:
Golden light (techno)
Nentus (techno)
The scientist (schranz)
Doesn't mean anything (hardcore)
Infinity (techno/house)
Plenty of time (första låten)


• KOMMANDE LÅTAR:
Ready for hardstyle (hardstyle)
Shadows (trance)
Wonderland (schranz)
Love sees no color (techno)
Push (techno)
Feelings (trance)
Perfect moment (dance)
Make the step (techno)



Min syster diggar "Golden light" otroligt mycket och har den t.om. som ringsignal. Så jag gjorde en text till den som jag längre fram tänkte spela in. Texten e klar, behöver bara en bra sångerska. Får se om syrran kan fixa det åt mej en dag.


Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0