All night long!

Sitter ute på framsidan och njuter av en cider och spelar lite musik :)
Och pizzan jag gjorde innan blev hur smarrig som helst, lätt att den skulle kunna serveras på en restaurang :P haha


Mos, ananas, svamp, creme fraiche och massa ost = en kitty specialare :D


En otroligt god cider. Persika och vanilj, mmm! 

Ska spela musik en stund till sen får jag dra mej inåt och se på filmen kanske..Synd inte Twilight filmen e klar, vill se den nuu :/
Aja får nöja med den jag har och hoppas på att den e bra ^^


Kommentarer
Postat av: erikeliasson

Crossroads

2010-07-24 @ 04:00:14
URL: http://erikeliasson.com

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0