Days of our lives!

Har nyss tittat på Våra bästa år, som e så bra :D
Tänkte spela lite Café World/ Farmville, har haft ett uppehåll på kanske 2 månader nu om inte mer och började sakna det igår ^^
Funderar även på att lägga in Sims 3 här men vet inte riktigt om det e lönt om vi ska lämna tillbaka datan, men det hoppas jag vi inte ska..

James Scott som E.J DiMera i 'Days of our lives'. Jag tror Sammy och E.J kommer hitta varann någon gång under programmet. Det måste dom :P
Han e även den finaste i programmet ^^,












Lite kaffe och spel nu :D


Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0