Hjälp hundarna i Sydkorea!

Fick ett mail av WSPA innan om att skänka pengar till hundarna i Sydkorea. Och det tänker jag göra så fort jag får pengar. Många av er vet nog redan att hundarna där blir människoföda, och ni anar inte hur äcklad jag blir av att folk verkligen äter hund. Tycker inte om att folk äter kött överhuvudtaget..

Hundarna e inspärrade, får äta restaurangavfall och rester från andra slaktade hundar.
De blir misshandlade, hängda, ihjälslagna och även flådda innan de e helt döda.

Jag blir så fruktansvärt förbannad och ledsen. Hur kan människor göra något sånt här?

Hjälp hundarna!

Bilden e länkbar!


Det gör ont i mej att veta att så många djur i världen blir illa behandlade av oss människor.
Bryr du dej, hjälp till och få ett stopp på djurplågeriet! 

 


Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0