Kass igen..suck

Jahapp, sitter just nu med långbyxor, tjocktröja, strumpor och filt över mej mitt i sommaren. Och nä jag e inte sjuk, det e njurstenen som spökar igen efter 1 ½ månad, utan att ha känt ett jävla piss.
En lördag igen, samma tid med. Skumt om något. Men jag har tagit smärtstillande så jag känner inget nu mer än att jag e trött och fryser. Dock så sa läkaren att om jag spydde så skulle jag åka in till akuten..Och det gjorde jag innan men åka in ? Nah, jag vet ju vad det e så det skiter vi i.

Men eftersom tabletterna jag fick för att få stenen att "ramla" ut inte har hjälpt, så e jag ganska säker på att jag kommer få bli opererad. E liiite osäker på det. Den enda operationen jag gjort Ever va när jag tog bort mandlarna när jag var ca 6 år. Men får väl se vad dom säger. Ska ju faktiskt bli röntgad på onsdag, och det kvittar nog om jag säger att den e kvar, dom måste nog ändå se Vart den e, så den kommer jag inte undan.

Men men slutpratat om det. Ska kolla in läget på H&M nu och se vad där e för något skoj :)

Kommentarer
Postat av: elin

skit snygg header! :D

2010-07-31 @ 14:24:38
URL: http://davidssson.blogg.se/
Postat av: kitty

sv: tack! :)

2010-07-31 @ 18:50:09
URL: http://kitilicious.blogg.se/

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0