Midsommar 2010 ۞

Har inte så mycket att säga idag. E ganska trött från igår så det blir väl till att se en film senare.
Skoj va det igår iallafall :D Här e några bilder från igår. Fixade till det lite snabbt, pallade inte sitta och pilla med dom så mycket.

 

midsommar

midsommar

 


Idag känner jag för lite trance så länkar till några av mina favoritlåtar som bl.a. är av Selu Vibra med låten "Divine". Otroligt fin låt! Absolut en av dom finaste låtarna inom trancen. ♥



- Selu Vibra - Divine [ sean tyas rework ]
- Beam - Odin [ wrymkazz radio edit ]
- Aly and Fila - Key of life
- DJ Shog - Remember December [ paul miller rmx ]
- Gouryella - Wallhalla [ armin van buuren rmx ]
- Nolita - Coldest heaven
- Phalanx - Symphony in gminor [ club mix ]



Hoppas ni gillar dom lika mycket som jag!

 


Gårdagens bästa citat;
 "Jag har riktigt fina lökar! ...smaklökar då alltså.." - hihi xD


Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0