Dålig ännu en gång..

Tror jag drabbats av blodbrist ännu en gång :/ Så igår började jag med mina järntabletter så får jag hoppas det blir bättre snart. Jag funkar inte alls, och igår var jag riktigt dålig..
Illamående precis hela dagen, sjukligt trött och svimmfärdig. Nä det var ingen rolig dag igår at all ;( Men jag känner att det e bättre idag som tur. Men det e tredje gången på ca 2 år som jag fått detta, så jag måste verkligen vara nogrannare med mina tabletter då jag e vegetarian, plus att jag äter väldigt dåligt med grönsaker, så jag får börja skärpa mej. En riktig kost betyder så mycket för att kunna fungera normalt..


Håller också på just nu och färgar mitt hår. Har testat askblond på en slinga för jag läste det (eller pärlblond) kunde ta bort oranga toner, så jag får hoppas på det för mitt hår e riktigt oranget just nu :P
hår

not najs ^^

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0