Konstigt bloggutseende..

Har precis skrivit till blogg.se om ett litet problem jag har med bloggen. Som ni kanske märkt så förändras bloggen helt om man t.ex. trycker på kommentarer, en annan kategori eller ja..helt enkelt om man trycker på allt som går att trycka på här :P Förstår icke varför den blivit sådär ;S ja jag har ju säkert vatt och pillat nånstans men jag kan inte fixa det själv iallafall. Det där lämnar jag till nåt smarthuve på bloggen ^^.

Så vad händer idag ? Inte ett skit. Ska sitta här och fixa med lite bilder hade jag tänkt iallafall. Äta lite av min goda kaka jag bakade :) Sola hade jag tänkt annars, men solen drog och lämnade kvar en massa moln bara. Men det skulle tydligen bli finare imorron, ungefär såsom det var igår.. Mmm, får väl hoppas på det. Vi ska ju grilla och allt. Kan ju inte regna då :)

Ja, familjen kommer hit imorron. Har jag nog glömt berättat..
Efter dom har vatt på Tosselilla så kommer dom hit så ska vi grilla, dricka gott och snacka skit :) Trevlans kommer det bli.

Får väl ta och göra det jag skulle. Plus att jag måste radera bilder på min kameras minne. Fullt e det, så där ska bort en hel del.

Hoppas ni får en bra fredag! :)

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0