Nexus downloading = Many hours to go.

Jahapp. Då var man tvungen och fixa ner Nexus igen. Testade att installera det jag hade här, men tydligen så gick inte det så får fixa ner det igen. Och det tar tid..Nexus ligger på 3,2GB och det e inte många som seedar så det går trögt. han e just nu på 8,7% och det har tagit snart 3 timmar på bara det.. så ni förstår nog att det kommer ta en massa tid innan det blir klart ^^. Ni kanske inte vet vad Nexus e? De som inte använder FL Studio har nog ingen aning. Det e iallafall ett "program" så att säga, där det finns olika ljud, som man gör melodier av, baser, kickar, ja mycket. Där e otroligt många fina ljud som jag använder till melodier, och jag använder även Nexus baser bla.
Du kan ju såklart även ändra ljuden, lägga till effekter och grejer.
700

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0