Pizza och ishockey!

Då har man ätit lite pizza och tittat på hockeyn mellan Sverige och Tyskland. Mycket intressant match må jag säga. Och det kändes härligt när vi tog dom med 3-1. Synd bara att vi förlora igår mot Tjeckien, hade kunnat bli minst silver annars, men men..Man får va nöjd med det man får :)


Jag e väldigt trött sen igår så jag tror jag ska gå och lägga mej en timme eller nåt. Får hoppas på att filmen blir klar idag med. Satte igång den för inte så länge sen så den hinner kanske inte, beror på om den ska gå i den här takten den gör nu eller om den speedar säg lite, får vi hoppas :P


Folk har tydligen spytt av den här filmen.?? Kan inte riktigt gå in i det, att spy över en film? Hah. Om man vet man e så känslig kanske man inte ska se sånt, men finns ju alltid dummisar som gör det ändå ^^

Så sova, film, sen msn eller något som vanligt ^^ Fast det blir säng liite tidigare ändå, så msn blir inte så länge då..

Aja, bra av Sverige att vi fick Bronset så man kan vara lite glad över att va en bleknisse (svensk) xD haha..

Ha det gutt allesammans! :D


Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0