Snart e det dax..

Ja äntligen ska jag snart färga håret blont igen. Jag har saknat att ha blont. Har ju haft brunt nu i över två år och det e väl ett under att jag hållit mej till de mörka nyanserna så pass länge :P


Hade såhära för drygt tre år sen. Blont med magenta under. Och det var det finaste jag nånsin haft så det ska jag försöka få till igen. Men jag ska dock ha mycket blondare. Så blont att det nästan ska gå i vitt.



Pinks hår e dock vitare men mycket ljust hår vill jag ha iallafall :) Kommer bli kanonfint med det dära rosa sen i håret.
Ååh, vad hon längtar nu kan ni tro! :)

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0