Supervarmt!

Var nyss ute och det e ju supervarmt idag. Det var nog bara för jag skrev igår att värmen måste komma nu för jag saknar den *hihi*. Graderna står på 33,3 på solsidan och på norrsidan e det runt 22 grader. Underbart säger jag! Som jag har längtat. Synd bara att jag inte har laptop, hade vatt så smidigt och sitta där ute och kolla H&M medans man solar. Sitta med en kopp kaffe och digga till musik samtidigt som man jobbar på brännan. Ååh!
Får nog ta och gå ut och sola. Nu när värmen äntligen e här, så får man passa på ju.
500

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0