37 days to go.

Såja, tror jag e ganska säker på vad jag ska göra för julgodis nu, också lite på julbordet med.
Förra julen testade jag att göra en julskinka på kålrot, men den var inte så himla populär så julskinkan skippas nog i år. Får bli lite annat istället.

Till godisbordet blir det det här:

Och julbordet får bl.a det här som nyhet på bordet:

Detta e vad jag ska göra ett försök på. Nanette hade gjort ett liknande recept på Mozartkulor förra julen som var riktigt god, så jag tänkte ta och testa att göra såna.
Sen e jag väldigt sugen på hur senapssillen kommer bli. Det e aubergine som ska vara själva "fisken".
Verkar iallafall gott så vi får se.

Nu ska jag se CSI Miami och sen blir det till att gräva ner sej i sängen och sova lite.

Puss på er!

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0