I wanna know your secret!

Tittar på mina vanliga tisdagsprogram och njuter av min Latte med chokladsås. Blir himla gott med det. Har skickat sms till syrran om hon kunde ringa mej efter D.H och prata om lite stuff. Har tänkt på en sak idag som jag ville prata med henne om. Tänker dock hålla det hemligt ett tag till. Men kul ska det bli iallafall.

Imorron e det en månad till till jul och vi har fått vår första riktiga snö idag. Tror det snöar än faktiskt, men fy vad tradigt. För mej räcker det med snö på julafton och sen på nyår. Det behöver inte vara i flera månader. Jag har alltid en förmåga att halka på ställen där människor e. Halkar gör man ju såklart inte folktomt...nää! Här ska vi skämmas och stirras ut med skratt och flin. Inte kul at all!



Men nu ska jag titta vidare på min hemliga hemlighet ^^,

 


Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0