Recept: Krabbelurer

Har ett härligt gott recept som jag ändrat lite så det e mer djurvänligt :) Receptet e på några mycket goda plättar vid namn Krabbelurer som passar bra till frukost nu på vintern och som barn absolut skulle älska. Det vanliga receptet innehåller ägg och mjölk, men har bytt ut äggen mot en produkt som heter No-Egg där du helt enkelt ersätter detta med de antal ägg som ska i. Mjölken e utbytt till Alpros Sojamjölk och har ni aldrig testat den så borde ni veta att den e sötare än vanlig mjölk så plättarna behöver inte mer socker än receptet kräver.
 




Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0