Smell like ice cream!

Uscha det har snöat hela dagen här idag. Vi har några centimetrar nu som har lagt sej. Visst e det fint och lyser upp dessa annars mörka dagar, men det e så kallt, och ruggigt. Oftast e det kallt iallafall, som nu. Och jag tål inte kyla alls xD Vi hade ca 0,5 minusgrader på dagen som sen sjunker till ca 3 minus på kvällen, och jag klarar knappt det. Jag e som Kelzie, skakar så fort man sätter foten utanför dörren. Om Sverige ändå var varmt året om..Sooom jag skulle trivts här då!

Jag och syrran var på Boan igår (ett ställe med nästan allt) och handlade lite. Jag hittade inte allt jag skulle ha, men det blev en ny parfym som luktar som Aquolina Pink Sugar sprayen nästan på pricken. Men lite svårt var det att välja för alla luktade gott och det fanns ca 15 olika, för enbart 49:-


Har tänkt ganska mycket på jobb idag..Letade lite kontorsjobb innan för det hade nog inte vatt helt fel, men hittade ingenting. Har funderat lite med på Posten för jag har en vän som jobbar där men där verkar dom inte riktigt behöva någon ny, men fråga kan man väl göra iallafall. Tittade lite på att studera på distans igår, och isåfall skulle jag väl vilja börja plugga lite design / grafisk formgivning, men sen vet jag inte om det e rätt för det jag verkligen vill. Och det jag verkligen vill e att öppna en liten butik och sälja och frågan e ju om man har användning av den utbildningen då? Man ska kanska gå företag / entreprenörutbildningen för det.. Ah får ta och titta upp det för jag e inte säker..

Nu kom Milla :) Så fika ska vi nu!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Moa ♥ - FUCKINGPOSERS

De kan va mysigt att ta en lång promenad i snön,eller när man är inne..då kan ja gilla vintern rätt mycket faktist:)

2010-11-25 @ 18:55:28
URL: http://FUCKINGPOSERS.SE
Postat av: Moa ♥ - FUCKINGPOSERS

Svar: Jaaa, men usch för snöstorm som de har varit i ett par dagar nu :(

2010-11-25 @ 19:00:11
URL: http://FUCKINGPOSERS.SE
Postat av: Moa ♥ - FUCKINGPOSERS

I örebro :P

2010-11-26 @ 15:39:18
URL: http://FUCKINGPOSERS.SE

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0