The good old days!

Var ute med kellan häromdagen och det var hennes första möte med den kalla snön. Hon visste inte riktigt varför det låg där direkt :P Hon slickade lite på det, tog lite tuggar och sådär *hihi* Men märker att hon gillar detta mer än regn och rusk iallafall. Då får man dra ut henne för att hon ska gå ut, nu går hon ut av sej självt. Min duktiga lilla flicka :)



 


Just nu sitter jag och lyssnar på musik jag lyssnade på när jag var cirka 15 år.. Och så många bra där e kan ni tro! Minnen kommer fram. Ung och livad av godheter som fanns. Inne på rummet på högsta volym sjöng man till låtar som fick en på bästa partyhumöret! Det var tider det!

Ger er lite som ni kan höra på :)

NIGHTCORE / FEEL THE STARS



BRISK & VAGABOND / EYEOPENER


JENNIFER RUSH - THE POWER OF LOVE [REMIX]


N-TRANCE - IM IN HEAVEN

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0