Fixar logga.

Höll på innan och fixa logga till en bild jag ska ha på YouTube i låtarna. Har gjort 3 st men e osäker på dom. Får ta och göra lite fler så det blir lättare och välja sen. E inte så duktig på att göra sånt där iheller så man kan inte kräva så mycket av mej ^^. Sen e jag kluven om jag ska fortsätta ha det som stavning "Gola Sound" eller om jag ska köra på ett nytt och skriva "Gola Zaund". Vet inte vilket som känns bäst, hade ju vatt gött om någon hade kunnat skriva vad dom tycker, och vilken bild ni mest tycker om..Om där e någon som pallar xD

  

Vill nog egentligen ha lite mer färg i bilden. Vet inte varför jag gjorde så tråkigt men jag e ju också tråkig så ^^.

Ska göra en liten introlåt också på ca 10 sekunder som jag ska ha i början på alla låtar. Och jag har FL på denna dator, FL 9 faktiskt, men det går inte att spara så får fixa det på den andra. Har dessutom alla nerladdade ljud på den andra med så behöver inte leta efter nyckeln till 9:an.

Nu ska jag se film med Kristen Stewart *Hauty haut* och även Dakota Fanning e med i den. Det e alltså The Runaways som jag ska se. Så lite popcorn i knäet och vovvsingen här bredvid så e allt perfa ♥ 

Annars säger jag godnatt för det blir inte fler inlägg idag. Så godnatt! :)

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0