Förkylning på ingång!

Uscha mår inte hundra i halsen. Kände redan igår att det börja göra ont. Det har iallafall inte svullnat som det annars brukar så det e nog bara en lätt förkylning på ingång. Jag har ju gått ut i tshirt varje morron när jag gått ut med hundarna i trädgården så kan bero på det. Men hoppas det blir bättre snart. Har inte riktigt vant mej än iheller att bli dålig ofta. För ofta tycker jag. Sjätte gången för i år :/ Det e 6 gånger för mycket! Så nu vet jag hur ni andra mår :P Inte kul iallafall..Inte kul alls..

Jag e inte riktigt klar med inlägget om djurtestning men jag tänkte att jag kunde lägga upp det och sen fylla på där lite då och då för det var rätt många ändå. Riktigt många. Men så e det också riktigt många Som testar, men den listan ska jag också försöka lägga upp idag. Om det finnes tid ^^

Också för att tala om något heelt annat.. Pappa sa han hade hört att vi skulle få värsta vintern på 1000 år, och det verkar ju stämma för dom snacka om det innan på Vakna med the voice. Himlans trevligt låter det. Inte! Jag klarade ju knappt av vintern som var...Och nu ska den kommande vara mycket värre ?? Jag kommer ju dö...Nä men allvarligt.. jag kommer dö :P Får helt enkelt hålla mej inne så mycket som det går. Tycker bara det e så jävla tråkigt, varför blir det kallare här en längre tid och inte tvärtom ? Ja vi hade en kanon sommar, ett tag. Men den kunde gott ha börjat i Maj och hålla på in i September. Eller hela året helst :D Mmm så härligt. Sol och värme hela året, foreever ^^ Hade vatt något. Tyvärr e det inte så utan vi har mer kyla än värme..Men men, det blir kanske bättre om några år, vem vet :P

Får se hur mycket jag kan göra på listan, internet e inte så bra just nu så får se hur det blir med det.

Puss på er!


Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0