GolaSound får det bli!

Tittar på Cougar Town just nu. Ska kolla sen på programmet jag fixa ner om det funkar som jag vill det ska funka :P Skickade även över låtsnutten jag byggde innan idag. Blev förvånansvärt Hardstyle, kan ju inte den stilen riktigt men så ploppa det upp en melodi som passa bra för Hardstyle så det får väl bli det. Den får duga iallafall, ska ju inte vara nåt avancerat direkt.

Har även bestämt mej för att det ska stavas GolaSound, känns bäst så. Och bild håller jag på med än, lite mer färgglad denna gången :)
↓ Här e snutten iallafall om ni vill höra. Den går att ladda ner men vem vill ha en låt på 15 sekunder ^^

GOLASOUND - INFECTIONS



Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0