Movietime och mys!

E riktigt jävla trött nu, men tänker då inte släcka för ikväll för jag hade tänkt och se en film iallafall. Fy skäms på mej om jag råkar somna mitt i den! Får se om det blir Piranah eller Mirrors 2. Ingen av dom verkar egentligen vara någon som jag annars skulle se, men såna jag vill se finns inte på ställen än så jag får nöja mej med skräckisar jag kommer småflina åt ^^.

Glömde visa vad jag inhandlade igår på H&M. En underbar långärmad randig tröja och sen en mysig cardigan som kommer bli väl använd nu till vintern (säkert även hösten). Den var inte lång men den var ju så himla fin! :)


Blå/vit randig tröja, 149;- H&M
Grå cardigan, 199;- H&M

Nu ska jag ta lite Chokladmousse och sen hämta snuttan och krypa ner i sängen så vi kan mysa och se på någon av filmerna :) Åh, hon e verkligen mitt allt, hjärtat lilla ♥


Kommentarer
Postat av: Jenny

fina!

sv: ja men eller hur sen finns det ju även en bok som heter En plats i solen..där omslaget också är väldigt lik Kents skiva. dock tror jag att boken kom före...men men :)

2010-10-25 @ 18:12:56
URL: http://nattkatten.blogg.se/

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0