Mumford and Sons

Greys Anatomy brukar nästan alltid ha grymt bra balladlåtar i varje avsnitt, sen att hitta dom e inte alltid det lättaste. Sidan jag brukar använda håller på och "bygger om". Finns säkert fler såna sidor men den tyckte jag var så bra så väntar tills dom e klara där så slipper man bli medlem överallt. Nu hade jag ju turen och sökte på något dom sjöng i låten så denna var inte så svår och hitta :)

Dom gör det otroligt bra också då det e live, massa fin röst har han :)
Hoppas ni tycker den e lika bra som jag tycker!  

 


Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0