Spelkväll!

Har nyss vatt nere i byn och handlat lite. Blir snart mat och senare ikväll så kommer Sandra, Tobbe, Milla och Johan hit (ja också Isac!) Tänkte spela lite kort och dricka gott :) Alltid trevligt! Vad vi ska spela vet jag inte men det blir väl Chicago som vanligt. Kul som attan det :P Sandra säger varje gång vi ska spela det att hon aaaldrig spelat det och inte fattar ett skit, smått kul ^^.


Hade megasvårt att sova inatt..Min jävla hals var ju nästan helt täppt så det kändes ju som man låg och blev strypt xD HAH!
Fast inte lika kul dock ^^.
Får dra in i duschen sen också och se om det regnar... Men det brukar det ju göra så ^^

Hoppas ni får en trevligt lördagskväll, för det ska jag ha :D

Puss!


Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0