Sjuk :/

Jag hann tyvärr inte göra någonting igår på listan.

Det hände lite grejer så jag var rätt död efter det så jag orkade inte sätta mej här och gå igenom massa sidor. Plus att nätet ändå klyddade. Kände mej ju även lite dålig igår och idag e det värre då jag var ute några timmar igår och jag tänkte inte alls på att jag gick ut i bara linne under jackan så nu får jag väl skylla mej själv att jag e halvdöd :P Men nu sitter jag med det iallafall. Men vi får se om jag orkar göra så mycket.

Ska koka lite kaffe nu. Jag e inte den som häller massa honung i teet och inbillar sej om att det blir bättre, sånt hjälper inte mot halsont..Dessutom e det inte gott ändå ^^
Jag låter det ha sin gång och låter det gå över när det går över :)

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0