Barn & hundpassning!

Idag har vi haft loppis hela dan. Satt själv inte ute hela tiden för det var ganska kallt. Men lite fick man väl sålt :)

Nu e ungarna och Otto hos oss. Kimmy & Nanette skulle bort så dom ska sova över här :) Så vi ska äta snart och sen blir det annat gott och äta, och mysa lite ^^, hihi.

Spelar lite med Nellie nu på Fejsan, det tyckte hon va kul. Kasper sköter sej själv inne på rummet och leker lite.
Blir kanske ett inlägg senare men får se om jag har tiden :)

Puss! ^^

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0