Design klar..nästan iallafall!

Såja då e man väl rätt så klar med den nya designen. Tror jag ska ändra färg någonstans mer men det orkar jag inte idag. Ska se på film snart, Salt, med Angelina Jolie.  Tycker hon e rätt bra faktiskt. Gillade henne starkt i Changeling, riktigt bra i den.

gamla designen


Tycker den jag har nu e lite mer gladare, och lite finare (:
Headern e bara nåt jag gjorde lite, men jag lär väl säkert ha kvar den ett tag ändå :P


Nä nu ska jag ta och se filmen innan det blir försent. Puss på er!

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0