Hösten e här ;/

Usch vilket trist väder det e idag. Regnar som bara den här och blåser kallt. Riktigt höstväder. Längtar ju verkligen inte till den kalla, våta, snöiga tiden och det tror jag inte min prinsessa gör iheller xD

Får försöka hitta en fin jacka till henne innan den tiden kommer annars kommer hon ju aldrig vilja gå ut :P Hon vill knappt ut i detta. Skakar och fryser när hon e därute, så synd om henne, min lilla fis ^^

Nu e hon lugn. Ligger här och sover bakom mej i soffan. Men innan var hon ganska så busig :P Fram och tillbaka, bita och gnaga ^^ hihi.


Men nu ska vi snart till Sandra så jag får väcka min snuttis, skriver kanske mer senare.

Puss på er! :)


Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0