kelzie, my princess <3

Igår va vi och hämta lilla snuttan. Ligger just nu här bredvid mej i soffan och sover.
Jag passar även Otto idag och han var väldigt nyfiken på henne. Men han lyder bra så säger man att han ska låta henne va lite så gör han det :) Hon va ju så trött så hon behövde lite lugn och ro.

Det var alltså i Helsingborg vi hämta henne, och när man kom in kom massa små kottar springandes mot en :D Där var ju 8 valpar, 4 som var 8 veckor och 4 som var 6. Också hade dom en hel del andra djur som ormar, spindlar, fåglar, höns och en häst. Plus då mammorna till valparna och en sankt bernard :P

Hon verkar iallafall trivas redan även om det knappt gått ett dygn. Hon e kanske lite smått pipig när man e på ett ställe hon inte kommer upp på. Men det får man försöka träna bort. En katt har hon nog inte sett innan så hon e lite osäker på zorro, men han bryr sej inte så mycket :P

Men tänk att man hitta sin prinsessa så snabbt..känns jätte härligt och jag tror nog att hon kommer bli lite mammig ^^ hihi.
Och det blev Kelzie hon fick heta. Nalia sa jag ju att jag isåfall skulle ta men hon såg mer ut som en Kelzie så det blev det namnet :)


Jag ska ta lite bättre bilder imorron hade jag tänkt. Nu e ju Otto här också så det e bäst.
Men detta e min lilla söta underbara Kelzie :) <3 75% chihuahua och 25% papillon.

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0