Mutants 2009

MutantsSåg denna filmen för några dagar sen och tänkte att det säkert e som alla andra zombiefilmer. Men den hade något som gjorde den speciell, man fick mer komma in i dom det handla om eftersom det bara var två och inte ett gäng på 10 pers. Och det e alltså en fransk skräckfilm från 2009, så ganska ny. Kanske finns dom som har problem med och se på annat språk än svenska och engelska, men faktum e att jag nu sett två franska filmer som den ena e en av mina favoriter (Frontiers)

Det kommer stunder då man hoppar till, och jag brukar aldrig bli rädd när något kommer men här kom det som en riktig surprise och inte så att man tänker "åh nu kommer det snart komma något äckligt".

Så gillar ni zombiefilmer ska ni definitivt se den och inte hänga er på språket, för Frankrike dom kan
det lovar jag :)

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0