Nu e allt äntligen över!

Röntgen idag gick bra. Och snabbt med. Tog runt 20 minuter sen fick jag hoppa av bädden och gå. Jag skulle få göra ett ultraljud om dom såg något men den slapp jag göra så nu e jag äntligen frisk från all den skiten *happyface* Förhoppningsvis slipper jag sjukhuset på många, många år.

När jag kom hem skulle jag egentligen laga något då jag inte ätit nåt på en hel dag, men pappa hade satt på fika så jag slängde i mej ett par kakor istället xD Var ju så hungrig så jag kunde bara inte låta bli. Men får ta och laga något senare.

Jag hoppas jag snart får berlockerna jag beställde. Känner nu att jag behöver något pilligt och göra för det drar i fingrarna lite :P Förra året var jag ju helt inne i att sticka. Nu e det annat pyssel. Leka lite med lera, känna sej som ett barn igen ^^ hihi.
Får dra ner till Boan en dag och handla hem lite fimolera och lite annat :)

Både snuttarna ligger och sover så det e lugnt, så jag kan nog spela Sims i lugn o ro, en stund iallafall :P

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0