Sjuk...igen ?

Vaken och glad..Hmm vaken e jag iallafall men jag skulle gäärna vilja sova en stund till. Blir ju lite smått grinig om jag inte får mina timmar ^^. Kelzie vaknar alltid så himla tidigt, oftast vid 6-7 tiden och då e jag ju ganska död :P
Har nyss vatt inne och duschat och Kelzan skulle såklart in i duschen hela tiden då hon e som en liten svans.. Vart man än går går hon ^^ hah. Det gjorde hon redan efter första dan. Sötis ^^

Känner att jag börjar få ont i halsen..Så skumt, detta året har jag vatt sjuk 4 gånger och jag som aldrig blir sjuk..Nu e det kanske femte gången och jag fattar inte vart mitt immunförsvar tog vägen ? Jag äter inte annorlunda mot vad jag gjorde för 5 år sen ? Så vettifan varför jag e så mottaglig nu ;S

Har tänkt på en grej också..Inte för att operationen var så jobbig som jag gjorde i somras men jag hade kanske kunnat slippa den om jag åkt till sjukan redan i vintras. Jag mådde inte så bra vissa dagar då. Satt vid datan en gång och kände en plötslig smärta i magen, kröp till soffan och tuppa av..Var ju förmodligen njurstenen som smög sej på redan då, men det hade jag ingen tanke på..Och då jag hatar
-HATAR- sjukhuset så sa jag ingenting om mina smärtor. Men i somras så sprack det ju då jag höll på att dö av smärtorna haha :P Men men nu e det väl rätt så mycket över. Skulle ju på en röntgen igen men tror dom skiter i mej nu, har inte fått något än iaf..
Får små känningar ibland men dom ignorerar jag..Dom små huggningarna kan jag stå ut med, bara hoppas jag slipper det stället för all framtid :P

Nu börjar snart Våra bästa år så får sätta på lite kaffe. Puss på er!

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0