Sucky film..

Usch jag e trött, och jag orkar inte med denna tramsiga tonårs"skräcken" mer. Har sett ca 35 minuter nu och allt jag såg var piss. PISS! Jag vet inte om det var meningen att man skulle se själva grejen dom satt på en killes hals där det spruta blod ifrån. Och om det inte var meningen så va det riktigt kasst gjort!

"Bill, du ligger illa till!". NO SHIT :D Men ni ser iallafall hur fejkat det ser ut. Kitty dont like!

Så jag tar och lägger mej istället. Har ändå inget annat o göra så går hellre o lägger mej än o se vidare på denna misslyckade film. Godnatt med er!

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0