Tid och tänka på julklapp..

Jag har faktiskt tänkt på julklappar idag. Surt egentligen för då e det vinter och kallt och allt sånt skit som jag hatar. Men det e ju ändå rätt så snart..
Vi brukar köra något som heter klämmeklapp där man får köpa vadsomhelst för 200;- och sen ska man sätta ett nummer på paketet, t.ex 2, och sen får man dra ett nummer och se vilket paket man får. Får man då 2 som var sitt eget så får man byta med någon annan. 
Jag har fortfarande inte riktigt någon aning om vad jag ska köpa, men jag hittar något förhoppningsvis snart.

Jag rensa även min garderob för några dagar sen. Hade en del som låg på vinden sen förra loppisen som inte blev sålt. Blev en hel bananlåda full med kläder :D Först va det tänkt att kläderna skulle gå till Röda korset, men man kan väl inte vara helt 100 på att alla kläder går dit, så mamma hade pratat med någon idag som tar med kläderna till Polen till ett barnhem där, så det e ju roligt när man vet att någon kommer bli glad över det som kanske de flesta annars hade åkt upp och slängt på återvinningen. Bättre och ge det till människor som behöver det då. Eftersom pappa jobbar på ÅVC så vet jag att många slänger saker som e helt nya, tro det eller ej. Grejerna e inplastade och hela. Dom sakerna hade de lätt kunnat skicka iväg eller ge till någon behövande. Men folk tänker inte längre än vad näsan e lång. Säger man så förresten? Aja de flesta näsor e rätt korta så det kan ju stämma :P

Ska nog även ta och beställa hem lite nya kläder från H&M ikväll. Fick lite pengar av min bror idag så tänkte att pengarna skulle få njutas av av några riktigt fina plagg :)

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0