I love my dog sooo much!

Har ju glömt o visa snuttans fina korg som jag köpte. Passar så fint med o ha rosa i den. Men den jag har i e ingen filt jag köpt utan snutten vi fick med som har hennes mammas och syskons lukt, hon bryr sej dock inte så mycket om den nu längre men har självklart kvar den.

Hihi så söt hon e i den :) Fick va snabb och ta foto för hon var väldigt busig just då :P

Lagade även något av min favorätt idag som består av pasta och hemmagjord sås med bl.a vitlök, svamp, majs, lök och spenat. Väldigt, väldigt gott kan jag lova :)


Nu ska väl jag och Kelzie snart se på nån film, och idag blir det nog Cabin Fever 2. Ettan har jag för mej va smått töntig. Helt ok på vissa ställen men andra ställen va den...ja töntig :P
Får hoppas tvåan e någorlunda bättre, förväntar mej ingenting, men jag fixa ner den för att jag ser så mycket film att de bra-a tar slut och då får jag ju se nån halvdann :P hähä

Hoppas också röstningen ikväll går bra, snart över så får man se vem det blir. Förhoppningsvis rött!

Ha en fortsatt bra kväll. Puss på er! :)

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0