Yummy charms 4 you!

Titta vilka härligheter jag har beställt. Chokladspegel, mumsiga tårtor, sockersöta munkar och färgglada biskvier. yummy :D Dock går dom inte att äta utan e små berlocker som jag ska sätta i halsband, nyckelringar och vanliga ringar. Och dom e faktiskt inte heller till mej, utan till er :)



Någon gång tänkte jag även att jag skulle testa på och göra såna själv, men det e nog svårare än man tror men försöka kan man :)

Igår hittade jag även en fin berlock som låg i en låda som jag tänkte Kelzie kunde ha. Inte nu men när hon blir lite större, också får jag köpa ett halsband som passar med, vitt kanske skulle bli fint? Aja får titta läget :)

Tyckte den var rätt fin och ha till henne, min lilla prinsessa :)
Nu ska jag sätta på lite mer kaffe och sen ska jag kolla läget på Fejsan, vovvarna sover gott både två så jag har det lugnt för tillfälligt. Kollar nog på någon hundsida också senare och ser om där e något :)

Men ha en fortsatt bra dag så skriver jag mer sen!



Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days-

Vad söta de var, man vill äta upp dem! ;-)

2010-09-20 @ 14:40:10
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays
Postat av: kitty svarar: Josefin

aa riktigt söta :)

2010-09-20 @ 14:45:10

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0