Barbecue woods!

Var hos syrran innan och fika. Tycker lilla flickan får titta ut nu, den 3 Maj blir bra ^^, Har nyss avslutat en tävling på min hemsida och sen ikväll blir det lite grillning med Sjöstrandarna :D Förhoppnings kan jag äta då med, ganska bra o kunna ^^.
Ha en bra dag allesammans & ät djurvänligt! :D
Ser ut som jag står lite konstigt med benen, och det gör jag väl med!

Var hos syrran innan och fika lite. Tycker lilla flickan får titta ut nu, den 3 Maj blir jättebra ^^,
Har nyss avslutat en tävling på min hemsida där Sofia vann presentkortet på 100:- i min webshop :)

Snart blir det väl till att dra in kroppen i duschen för vid halv 5 kör vi ut i skogen med Milla och familj på grillning. Förhoppnings kan jag äta då med, ganska bra att kunna.
Imorse när jag åt frukost fick jag hålla upp läppen för att det inte skulle göra så ont att bita av mackan.
Ja en fucking macka! Bah..
Fast nu har svullnaden gått ner en bit (thank God) så jag ska nog kunna kränga senare!

Oj, var klockan så mycket... shit...ehm.. jag får väl trava in i duschen så hörs vi väl senare, 
annars får ni ha en bra dag allesammans och ät nu djurvänligt! :)

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0