En bit arg!

Kitty blev lite arg innan när jag läste min mail. Det första det stod var "This is to confirm that you have cancelled your order with e.l.f. Cosmetics." Waaaat, har inte avbrutit ett skit..? Läste sen ett mail till där det stod "We apologize for any confusion. We do not ship internationally.". Då blev det ju bara för tragiskt. Hade ju fått ett mail innan Att dom gjorde det, men nu inte? Aja, får helt enkelt ta och göra en beställning på den svenska sidan istället, inget mer med det. Men snacka om att man blev lack. 

Ser på CSI för tillfälligt, sen blir det Big brother! 
Har haft en supersvettig dag i solen. Fysatan va den stekte skinnet. Tumme upp för det!

Hur har er dag vatt idag? (:

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0