Frågestund - Ask me anything!



Fy vad seg jag var imorse.
Orkade icke kliva upp så jag låg och drog mej till halv elva. Brukar ju alltid vara jättepigg när solen e framme, så vadan e detta ? Må jag inte ha brist på järn för det e så sjuuukt jobbigt. Iofs känner jag igen tecknen på hur jag mår då och jag e nog kanske inte riktigt så trött som vid den situationen, men det e kanske början på det. Får försöka äta mycket broccoli så hjärnan kan jobba på Ok nivå igen :P


Jag kanske skulle ta och dra igång en Frågestund. Ja, lika bra.
Om där e någon som har någon fråga, kan ju vara allt ifrån vad jag äger för kamera, vilken hårfärg jag använder, vilken hundras Kellan e eller vad min favoritartist heter. Vadsomhelst. Kan ju sedan sammanställa alla frågor i ett inlägg där ni kan se svaren, om det nu e någon som kommer fråga ^^.

Så fråga ni på! Jag går och fixar på min hemsida :)

Puss på rumpan!

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0