me want jewelry!

Me want jewelry e orden bakom namnet på min hemsida - mewana jewelry! Jag e väldigt glad att många vill samarbeta med mej och dra igång en massa tävlingar. Tycker jag e jätteskoj. En tävling som pågår just nu kan du hitta här → mixedtoast - Där du kan vinna ett presentkort hos mewana värt 100kr. Inte helt fel va? :) 

Min nya logga har jag gjort klar och den blev såhär fin. Eller vad man ska säga. Bättre än det jag hade innan iallafall. Nu e den mer som jag vill min logga ska vara. Söt och gullig ^^.

Kommentarer
Postat av: sloarez - passion for fashion

sv: japp, allt bra med dig?

2011-04-28 @ 17:43:03
URL: http://sloarez.blogg.se/
Postat av: emmawagenius

Nu har jag kört igång en tävling där du kan vinna ett valfritt smycke från Midnight Market, kika in! :)

2011-04-28 @ 19:14:37
URL: http://emmadenblonda.blogg.se/

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0