New touch of beautiful things!

Har nyss ätit lite potatis och grönsaksrätt i ugn och nu tänkte jag ta och beställa hem lite nytt till smyckestillverkningen. Det blir bland annat lite pärlor, kedjor och massa berlocker som ska tas hem.
Får se om dom e snabba så man får paketet redan på måndag :)



Maten e enkel att göra. Ta lite av dina favoritgrönsaker eller det man har hemma som jag gjorde: Tomater, gul lök, vitlök, morötter, potatis, salladslök och sen grillolja över. Jag lägger det oftast i folie så att inget bränns vid.
Hade dock lite svårt att äta då läppen e svullen, och hur länge den kommer vara det kan vara upp mot 6 veckor faktiskt. Men det hoppas jag verkligen inte xD



Just nu ser det väl ut att man har fyllt läppen med äckel gojjs (you know, botox) men nä, så lågt sjunker jag inte,
jag heter ju faktiskt Kitty. Och vad fan har det med det och göra tänker ni? Jooni, det ska jag förtella.
Botox e bl.a testat på möss och katter äter möss. Katt (kattunge) på amerikanska heter kitty. Långsökt. Kanske.

Ska sluta snacka skit nu och beställa hem nya fräscha, söta smycken :)

Puss på er!

... .
Eller det får nog bli en kram istället..


Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0