Hem utomlands!

Visst skulle det vara skönt med ett litet vinterställe i något varmt, härligt land? That's what i want.
Tänk att mer än 7 månader om året e det kallt här.
Enbart 2-3 månader e det riktigt sommarväder. Om ens det.
Inte konstigt människor blir så deprimerade när solen knappt värmer vårt land
och faller ner långt innan dagen e slut.

Ett land som jag verkligen älskar e Turkiet så därför tog jag mej en titt på lägenheter där.

Oba, Alanya, 2 rum och kök. 54m² - Omkring 483 000kr


Kestel, Alanya, 2,3 rum och kök. 54m² - Omkring 436 000kr


Alanya, 2 rum och kök. 85m² - Omkring 361 000kr

Tänk att den billigaste både e finast och störst. Dessutom e den inte byggd än. Grrreat! ^__^

Visst hade det varit härligt med ett hem utomlands? :)


Lägenheterna har jag hittat på Bovision.se

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Haha ja eller hur x'D



Vad har du för dig då? :)

2011-08-19 @ 13:37:33
URL: http://nolongerironic.webblogg.se/

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0