Listen to my music on Soundcloud

300px
Har gjort en fin liten knapp på vänstarspalten där ni kan lyssna på min musik på Soundcloud.
Tror jag har fixat så man kan ladda ner alla låtar med om man vill det. Visst e man snäll ^_^

Förresten, e där någon som håller på med FL [Fruity Loops] och e nybörjare så hjälper jag gärna dej om det e någonting. Se bara till att fixa ner Hela FL och inte någon Demo för det går nog inte att spara musiken då och går ej heller att använda alla ljud. 

men nu ska jag sova! Natti natten!

Puss på er!

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0