Favorittoppar från H&M

Här e mina 3 favorittoppar från H&M just nu. Tycker faktiskt inte dom har så snygga höstkläder (än) för lixom vem gillar senapsgul eller bara väldigt döa färger? Mää, inte jag iallafall.


Tröjan i mitten e min absoluta favorit. Har lite dille på vitt för tillfället. Namnam.
Såg även jag skrivit fel på priset på den till vänster. Hur ofta e priset på en vara 59 öre? Inte många.

Nu ska jag göra lite linssoppa och vara allmänt duktig med jobb och stryk. Kläder då.

Puss på er!

PS: Det var någon som ville jag skulle länka till topparna så ni kan hitta dom. Och eftersom jag e så himla snäll
så gör jag det.
- Tröja 1
- Tröja 2
- Tröja 3

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej

Den tröjan i mitten, du kan inte länka till den, jag hittar den inte någonstans på hemsidan :-/

2011-08-29 @ 13:44:42

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0