Man får fixa sej i tid så man slipper se folk dö runt en!

Dax och fixa sej inför kvällen. E ju inte förrän om 3 timmar vi ska dra men som rubriken lyder så brukar folk annars råka dö när jag inte riktigt har hunnit göra mej klar.
Pappa fyllde år igår och bjuder familjen på mat.
Jag tänkte vara besvärlig och beställa något som inte finns på deras meny.
Varför vara simpel och ta sånt alla andra tar? Vem gör det nu för tiden lixom..
Det roligaste e ju när det kommer en servitör som inte har något block utan ska komma ihåg allt i huvudet. 
Då börjar ju det roliga och det invecklade för servitören. Men dom e ju där för att jobba.

Inte mitt fel han glömde blocket hemma!

.. .

Precis!

Nu ska vi ha kul!

Kommentarer
Postat av: Malva (mkdn.blogg.se)

Fin blogg du har!! :) Har du gjort din design elr vem har annars gjort den?

2011-08-27 @ 09:26:59
URL: http://mkdn.blogg.se/

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0