Vill du hjälpa till och stoppa export av levande djur?

Ja, alla som känner mej vet nog att jag e emot All sorts plågeri som sker för djur överallt i världen. Och alla vet nog också att det e detta som jag mest brinner för. Djurrätt!

Nu e det så att Australien exporterar levande djur på ett helt grymt sätt och tar inte hänsyn till dessa djur för fem öre. Om ca en vecka har WSPA möte med Australiens regering om att stoppa denna export.
Du kan hjälpa till att backa upp för djuren. De behöver all stöd de kan få!

Under resorna lider de av värme, stress, sjukdomar, trängsel och svält, vilket ofta leder till en långsam och skräckfylld död. De flesta som överlever slaktas inhumant vid fullt medvetande.

Klicka här och bilda en kedja med andra som står upp för djuren.

Kommentarer
Postat av: Gabbe

tack =D

2011-08-17 @ 18:22:14
URL: http://gabbesketch.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv: Okej :D Vad jobbar du med? :)



Jag har mest vilat... är sjuk så orkar inte så mycket mer än det ''/

2011-08-17 @ 21:23:39
URL: http://nolongerironic.webblogg.se/
Postat av: Amanda

Jo jag tycker fler borde bry sig om djur!

Fy vad hemskt endel djur blir behandlade (syftar på ditt inlägg). Det finns folk till allt... :(

2011-08-17 @ 22:14:22
URL: http://mmaannddii.blogg.se/

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0