Jag e så efter ibland..


Bilden har inget med texten att göra. Men snart e det jul iallafall.

DOH. Beställde ju hem lite visitkort till Mewana förra veckan. 
Den stora frågan e om man kan upphäva köpet och be dom dra tillbaka? 

Fööör att..Den smarte som sitter här kom på att ändra design då jag inte var nöjd men den som var.. 

Aja men dessa får väl vara som dom e. Jag blir ändå aldrig nöjd med något så bäst jag inte klyddar till det.

Låter. Bli. Det.

Nä nu blir det lite tv innan jag börjar på maten. 

Puss på er!

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0